Mediaverkstedet drifter stadig flere nettsteder produsert av Eliksir AS. Blant deres største tjenester finner vi mailmojo – en nyhetsbrevtjeneste av de smarte som vi gjerne anbefaler de av våre kunder som har en kundegruppe de vil ta vare på. Dessuten står de også bak utvikling av turorientering.no. En av deres mest populære produksjoner er vinofil.no.

F’design har designet flere av de nettstedene vi har produsert. For enkelte kunder har vi sammen levert alt fra logo, profil og nettsted mm.

Vi drifter tjenestene fra Triologic AS og har også sammen med Eliksir fått på plass nettsteder for kunder av Triologics CRM-løsninger.

[line_dotted]
[icon_box title=»Eliksir AS» caption=»Utvikling og design for web» icon=»eliksir_beaker_70x70″][/icon_box]Eliksir skaper magi på nett med mer enn 10 års erfaring innen design og utvikling av løsninger som fungerer for både kunder og brukere: Nettsider og webapplikasjoner fra UI/UX-design til databaser og systemutvikling med fokus på god informasjonsstruktur, brukervennlig design og skreddersydd funksjonalitet. Eliksir står for kvalitet og fleksibilitet, også for fremtidens behov.
[icon_box title=»F’design» caption=»Design, logo, profil, reklame» icon=»Fdesign-logo»]F’design hjelper deg med det meste innenfor visuell kommunikasjon, enten det er for trykte eller digitale medier: Design av profil og logo, informasjonsmateriell og presentasjoner, brosjyrer, årsrapporter, magasin, annonser, nettsider, messemateriell, roll-ups, plakater, billedbehandling og retursj, og mye mer. F’design er opptatt av kvalitet enten det er små eller store oppdrag, og følger opp fra A til Å.[/icon_box]
[icon_box title=»Triologic AS» caption=»Bransjespesifikke CRM-løsninger og nettsteder» icon=»triologic»]Når kundeforholdet er mer enn en engangsforeteelse trenger man smarte løsninger for å holde kontakten med kunden vedlike. Både for å gi kunden oppfølging som kunden kan ha nytte av – og for at virksomheten skal kunne gjøre en tydelig forskjell i markedet. Med bransjespesifikk CRM fra Triologic AS kan man bidra postivt til at kunden fortsatt har leverandøren blant de som er «top of mind» ved neste anskaffelse.[/icon_box] [/one_third_last]