Søkemotoroptimalisering, tilpassning til søkemotorers rutiner og virkemåte, digital synlighet osv. Litt vanskelig å finne ut av? Av og til skulle man ønske at det var så enkelt som å trykke på en knapp. Og noen ganger er det nesten så enkelt. Det hele begynner egentlig med innholdet på nettstedet. Men så kommer det neste, litt vanskelige steget: koden dette innholdet er pakket inn i. Dessverre er det enkelte som tar grundig feil allerede i steg to (dvs. kode). Her kan vi rådgi og avhjelpe situasjonen.
Når innhold og kode er på plass er det tid for å anvende en del verktøy og metoder for en best mulig tilrettelegging for søkemotorer (les: Google). Vi lover dere ikke gull og grønne søkemotorresultater. De i bransjen som driver med slike løfter selger som oftest luft og tomme løfter. For ingen kan selge en toppranking i en søkemotor. Ingen. Men vi gjør det ytterste for at dere skal få en best mulig digital synlighet.
Alt kan måles og telles. Også digital synlighet finnes det velprøvde metoder for å kunne gi et bilde av. Et oppdrag med søkemotoroptimaliering bør innledes med en første analyse av synlighet før jobben utføres. Og følges opp med en etterpå-undersøkelse. Dermed kan vi sammen se om jobben ga resultater. Ta kontakt for en prat om søkemotorer.